אז נפרדנו כבר מזמן מענקי השטח שכה אהבנו. אותם נפילים שהביאו רבים מאיתנו לפינות החמד המרוחקות ביותר – היכן שסימוני השבילים נגמרים ואבני הגבול מתחילות. וזה מעניין לראות את היחס ההפוך בין כמות רכבי הפנאי/שטח שנמכרת לבין היכולת האמיתי
חדשות סוזוקי
הקיפאון במכירות 2017 חושף החרפה משמעותית בסביבה התחרותית ובמאבקים השיווקיים בענף הרכב הישראלי ■ מי ינצח בקרב "הורדת הידיים" בין יבואני קיה ויונדאי בישראל (רמז: היצרן), לאן רצה סוזוקי ומה תעשה פורד ביחס לנתוני המכירות הנמוכים שלה ב
סוזוקי ג'ימני הנוכחי משווק ללא שינוי משמעותי כבר קרוב ל-20 שנה, אך די בקרוב נוכל לפגוש את המחליף שלו. תמונות של הדגם אשר צולמו מתוך מצגת של סוזוקי, מאפשרות לנו לקבל הצצה ראשונה אל הג'ימני 2018 החדש.
מתחת למסכי הרדאר מתקדמת כיום סוזוקי במרץ אל עבר צמרת המכירות של שוק הרכב הישראלי. את 2016, למשל, היא סיימה עם מעל 13 אלף מכירות ואילו ברבעון הראשון של 2017 היא טיפסה למקום השישי, תוך שהיא עוקפת את מאזדה ורושמת צמיחה של 65%.
רכב פנאי-מיני אוטומטי ומאובזר ב-85 אלף שקלים, זה נשמע כמו מתכון מוצלח. סוזוקי, שרוב דגמיה הם בסגמנטים הקטנים, החזירה שם מהעבר – איגניס – והציגה לפני כשנה וחצי, בשלהי 2015, דגם פנאי-מיני. בניגוד לרבים מדגמי הפנאי, שהם רק גרסה מוגבה
סוזוקי מנסה לפצח את סוד החיים העירוניים עם רכב פנאי זעיר ומעוצב, בעל תא נוסעים מדליק וביצועים נמרצים. ב-85 אלף שקלים, יכול להיות שאיגניס החדש שם קץ להתחבטות, בין מיני לסופר מיני
אחרי שהציגה מנוע טורבו ראשון בעידן המודרני בבאלנו החדשה (בנפח 1.0 ל') מרחיבהסוזוקי את היצע מנועי הטורבו שלה, והפעם עם מנוע 1.4 ל' שיותקן בויטארה החדשה.